p³ywanie a spalanie t³uszczu
pawel
2005-07-17 09:47:10 UTC
Czytałem że podczas odchudzania jak najwięcej trzeba wykonywać ćwiczeć
aerobowych. Oczywiście muszę tez trochę zmienić dietę, szczególnie
ograniczyć węglowodany. I tu moje pytanie, czy pływanie: 5 razy w tygodniu
przed śniadaniem około godziny da efekty? a może dokupić np Thermo Fat
Burner i brać przed pływaniem i posiłkami ?
Dzięki za odpowiedzi
P.S wzrost:175cm waga 80kg i wałki tłuszczu na brzuchu
Dawid Michalczyk
2005-07-20 00:09:33 UTC
Czyta³em ¿e podczas odchudzania jak najwiêcej trzeba wykonywaæ æwiczeæ
aerobowych. Oczywi¶cie muszê tez trochê zmieniæ dietê, szczególnie
ograniczyæ wêglowodany. I tu moje pytanie, czy p³ywanie: 5 razy w tygodniu
przed ¶niadaniem oko³o godziny da efekty?
To bedzie bardzo efektowne poniewarz ten ranny trening ktory opisales, o
wiele zwiekszy twoj normalny poziom spalania kalorii - i to bedzie
trwalo przez reszte dnia - kazdego dnia w ktorym cwiczysz.
a mo¿e dokupiæ np Thermo Fat
Burner i braæ przed p³ywaniem i posi³kami ?
Nie ma poco.

Odchudzic sie jest walto: spalaj wiecej niz jesz. Albo jedz troche mniej
i wiecej sie ruszaj niz normalnie.
Dziêki za odpowiedzi
P.S wzrost:175cm waga 80kg i wa³ki t³uszczu na brzuchu
To w trymigi zrzucisz :)
--
Dawid Michalczyk
http://www.art.eonworks.com - Art and Illustration
Marcin 'Cooler' Kuliński
2005-07-20 06:17:01 UTC
Dawid Michalczyk pisze:

[ciach]

Dawidzie, masz niepoprawnie ustawione kodowanie polskich znakow. Powinno
byc charset=ISO-8859-2 i Content-Transfer-Encoding: 8bit, a nie
ISO-8859-1 i 7bit. Popraw to, prosze, bo inaczej bedziesz masakrowal
cytaty i tytuly wiadomosci, w ktorych polskie znaki wystepuja - tak, jak
stalo sie to w przypadku tego watku.
Adrian
2005-07-24 12:02:13 UTC
Post by pawel
[...]
Najlepiej pływać w zimnej wodzie, więcej kalorii spalasz
Może zimny prysznic z rana? Chodzi o przyspieszenie metabolizmu - niektórzy
(np. ja :) mają problem żeby przytyć :)
n***@gmail.com
2015-02-07 13:11:00 UTC
Post by pawel
[...]
Myślę, że samo pływanie wystarczy. Oby Ci tylko zapału starczyło na dłużej.
--
Bodhi - http://xn--pywanie-njb.netinvest.pl/