kawa a odchudzanie
2006-04-25 13:42:45 UTC
To prawda ze jak sie pije duzo kawy to mozna szybciej schudnac?No wlasnie
kawa zabiera troche tkanki tluszczowej .Wiec powinno sie schudnac.Jak to
jest?
Akulka
2006-04-25 14:23:59 UTC
Post by a
To prawda ze jak sie pije duzo kawy to mozna szybciej schudnac?No wlasnie
kawa zabiera troche tkanki tluszczowej .Wiec powinno sie schudnac.Jak to
jest?
Nie prawda, kawa nic nie daje jako środek na schudnięcie. Gdyby coś dawała,
to bym była chuda jak szkielet. Jest za to wykorzystywana przez niektórych
podczas odchudzania - to znaczy jej wpływ na podniesienie ciśnienia. Z
różnym skutkiem podczas ćwiczeń, a jeszcze chętniej z dodatkiem pewnych
"innych środków".

Samo picie kawy nic nie daje, a picie dużej ilości kawy wypłukuje z
organizmu witaminy i mikroelementy, oraz może być przyczyną innych zaburzeń
w organizmie. Wszystko z umiarem i rozumem.

Pozdrawiam,
Akulka
Jeff
2006-04-25 14:56:44 UTC
Post by Akulka
Post by a
[...]
Hmmm...picie kawy ma swoje plusy i minusy... Wazne jest tez np. ile jej
pijemy, kiedy i jak typ kawy pijemy oraz jak ja przyrzadzamy( sic !!)

Najlepsza jest kawa zaparzana w aparacie wyposazonym w filtr.
Najgorsza, to kawa rozpuszcalna. Picie bezkofeinowej, nie bardzo ma sens.

Picie kawy z cukrem, powoduje tycie, bowiem przyspiesza metabolizowanie
glukozy do tluszczu, ale juz np. nieprzesadne picie kawy
z mlekiem lub smietanka 2%, moze byc elementem wspomagajcym kuracje odchudzajaca.

Kawa zawiera wiele zwiazkow ktore sa antyoksydantami oraz takich, ktore
wplywaja pozytywnie bo ochronnie na tkanke watroby i na eliminacje zolci.

O kawie i jej wplywie na zdrowie, mozna pisac bardzo wiele...

Uwaza sie, ze kawe mozna zaliczyc do tzw. zywnosci funkcjonalnej.

Ach, jeszcze jedno, a mianowicie, dlugoletnie badania sugeruja, ze picie kawy
moze zapobiegac zachorowaniu na cukrzyce II. Oczywiscie w pewnym zakresie, ale
taka korelacje sie zauwaza.

Jeff
Akulka
2006-04-25 15:10:12 UTC
Post by Akulka
picie kawy
z mlekiem lub smietanka 2%, moze byc elementem wspomagajcym kuracje odchudzajaca.
A na jakiej podstawie tak twierdzisz? U mnie tego dobroczynnego wpływu nie
zauważono. Nie normalna jakaś jestem czy co?
Post by Akulka
O kawie i jej wplywie na zdrowie, mozna pisac bardzo wiele...
Fakt. Dlatego mówię o umiarze. W mniejszej ilości wpływa na organizm
pozytywnie, w większej negatywnie.

Pozdrawiam,
Akulka
Madzia K.
2006-04-25 15:36:02 UTC
Post by Jeff
Post by Akulka
[...]
Wlasnie.. ja kiedys czytalam w gazecie ze kawa z mleczkiem spowalnia
odchudzanie...
Pozdrawiam- Madzia K.
Jeff
2006-04-25 16:03:43 UTC
Post by Madzia K.
Post by Jeff
Post by Akulka
[...]
A to ciekawe? A w jakiej gazecie to pani przeczytala?
Moglaby pani podac wiecej szczegolow na ten temat?
Bo ja mam inne informacje w tej materii...ale byc moze musze je zweryfikowac?
Jeff
Madzia K.
2006-04-25 16:40:17 UTC
Post by Jeff
A to ciekawe? A w jakiej gazecie to pani przeczytala?
Moglaby pani podac wiecej szczegolow na ten temat?
Bo ja mam inne informacje w tej materii...ale byc moze musze je zweryfikowac?
Jeff
Nie mam bladego pojecia.. jedyny szczegol jaki pamietam w tym temacie, to
wlasnie ten przytoczony powyzej..
Pozrdrawiam- Madzia K. ktora od jutra robi testy z piciem kawy z mlekiem
0,5%:)
Jeff
2006-04-25 17:40:00 UTC
Post by Jeff
[...]
No coz szkoda...ale wie pani co? ... sam sprobuje poszukac tych informacji,
bo byc moze jest tak jak pani napisala...

Z mojej strony do tej historii z dodawaniem mleka do kawy, dorzuce jeszcze
jedno, a mianowicie z piciem kawy wiazany jest np. problem utraty wapnia
(czyli grozba osteoprozy) wiec w pewnym sensie dodatek mleka, moze ta strate
rownowazyc.

No i produkty mleczne dzieki zawartosci w nich pewnych zwiazkow wapnia
generalnie wspomagaja odchudzanie. (tak w kazdym razie twierdza naukowcy).

Nieprzesadne picie kawy np. 2 kubki, wplywa jednak bardzo pozytywnie na dobry
humor w trakcie odchudzania, bo kofeina zawarta w kawie z jednej strony pomaga
w spalaniu tkanki tluszczowej, a z drugiej oszczedza glukoze i stabilizuje jej
poziomy we krwi, co pozwala nam czuc sie generalnie lepiej w trakcie odchudzania.

Oczywiscie sa ludzie ktorzy moga zle znosic picie kawy, bo na nich moze ona
dzialac zbyt stymulujaco i moga oni czuc przyplyw niesamowitego tzw. kopa, co
moze objawiac sie nadmierna nerwowoscia...a nawet agresywnoscia...ale czesciej
moze miec to miejsce u tych, ktorzy maja tendencje do hipoglikemi, a slodza
kawe duza iloscia cukru.

Wowczas wiadomo, ze nie powinni oni jej spozywac...lub nie uzywac cukru.
.. Sa tez tacy, na ktorych kawa nie wywiera zadnego stymulujacego efektu...

Acha, jeszcze jedno,.... a mianowicie udowodniono, ze picie kawy zapobiega
marskosci watroby (nawet do 80%), nowotworom jelit, nowotworom watroby,
chorobie Parkinsona ... jeszcze paru innym chorobom.....

No i oczywiscie picie kawy (podkreslam nie przesadne!!) pozwala do pewnego
stopnia regenerowac watrobe w trakcie odchudzania, dzieki zawartosci w kawie
pewnych zwiazkow chemicznych ktore maja wlasciwosci antyutleniajace i
unieszkodliwiajace pojawiajace sie we krwi w trakcie odchudzania niektore
toksyczne metabolity.

------------
Pozdrawiam Jeff
j***@onet.eu
2006-04-27 10:20:22 UTC
Post by Jeff
Post by Madzia K.
Post by Jeff
Post by Akulka
[...]
Moim zdaniem dzieki kawie sie nie odchudzi ani nie przytyje. To bzdury.
Jeff
2006-04-27 12:52:43 UTC
Post by j***@onet.eu
Moim zdaniem dzieki kawie sie nie odchudzi ani nie przytyje. To bzdury.
Witaj sympatyczna Bzdurko !:)

Hmm.....to pewnie firmy farmaceutyczne ktore produkuja przerozne preparaty
odchudzajace w ktorych sklad wchodzi m.innymi kofeina, to kretyni ktorzy
robia bzdury:)))

------
pozdro Jeff
Marcin
2006-05-08 20:06:58 UTC
Post by j***@onet.eu
Post by Jeff
Post by Madzia K.
Post by Jeff
Post by Madzia K.
Post by Jeff
[...]
A moze pani jakos precyzyjniej uzasadnic dlaczego pani zdaniem to sa bzdury ?
Bo ja juz napisalem bardzo dokladnie, dlaczego moim zdaniem to nie sa bzdury.

Jeff
Jeff
2006-04-25 15:41:38 UTC
Post by Jeff
Post by Akulka
[...]
Pisze to na podstawie badan.
W eksperymentach medycznych bierze przewaznie udzial spora ilosc ludzi,
ktorzy scisle przestrzegaja okreslonych procedur umozliwiajacych nastepnie
obiektywne porownanie reakcji ich organizmow na konkrety element, ktorego
wplyw na organizm jest badany.
Wiadomo jednak, ze wyniki sa usrednine, bo poszczegolni ludzie moga miec
bardzo rozne reakcje na ten konkretny element, ktorego wplyw na organizm jest
testowany..

Nie wiem dlaczego nie zauwazono na pani przykladzie wyraznego wplywu...
byc moze, ze ten wplyw jednak byl, ale slaby i go pani nie zauwazyla, bo pani
nie wykonywala odpowiednich testow laboratoryjnych, ktore by ten wplyw pokazywaly.

Jak napisalem, kawa moze wplywac pomocniczo na poziomie metabolicznym przy
stosowaniu konkretnego rezimu dietetycznego.

-----
Jeff
Filip KK
2006-04-25 17:06:51 UTC
Post by Akulka
Nie prawda, kawa nic nie daje jako środek na schudnięcie. Gdyby coś dawała,
^^^^^^^^^^^^

Pisownia łączna sie klania (w kolejnym poscie tez babol)
Post by Akulka
Samo picie kawy nic nie daje, a picie dużej ilości kawy wypłukuje z
organizmu witaminy i mikroelementy, oraz może być przyczyną innych zaburzeń
w organizmie. Wszystko z umiarem i rozumem.
Kawa wyplukuje magnez, potas, wapn i wit. C.
--
/Pozdrawiam, Filip/ - gg: 11062
Silver MKIV: 1.9 TDI-PD, GTI - Elf evolution sxr
President Herbert + Lemm At-71
a***@onet.eu
2006-04-27 08:13:48 UTC
Post by a
To prawda ze jak sie pije duzo kawy to mozna szybciej schudnac?No wlasnie
kawa zabiera troche tkanki tluszczowej .Wiec powinno sie schudnac.Jak to
jest?
Jeśli się pije samą kawe to można schudnąć ale istnieje ryzyko wrzodów
żołądka, anemii itp. Proponuję ćwiczenia i ograniczenie spożywanych pokarmów.
j***@neostrada.pl
2006-04-27 08:47:59 UTC
Post by a***@onet.eu
Post by a
[...]
Aniu!!! Nie pisz takich bzdur, że od picia kawy są wrzody i anemia !!! Nie
można pisać na grupę to co ślina przyniesie na język.
Ja kiedyś chorowałem na wrzody, zmieniając dietę, pozbyłem się ich.
Natomiast piję 2 kawy dziennie, szatany, w kubku mam 20 g kawy Jacobs
(zielonej).
W takim razie wrzód powinien mnie już przerosnąć, nie uważasz....:))) Nie
wspomnę o anemii...:)))
Pozdrawiam Jurek M.
Filip KK
2006-04-27 12:09:51 UTC
Post by j***@neostrada.pl
Natomiast piję 2 kawy dziennie, szatany, w kubku mam 20 g kawy Jacobs
(zielonej).
Boze, co Ty pijesz!!!
Widze, ze najnowsze badania z Huston sa Ci obce.
Jeff
2006-04-27 13:04:16 UTC
Post by j***@neostrada.pl
Post by a***@onet.eu
Post by a
[...]
Dzien Dobry Panie Jurku

...i tutaj sie z Panem moge nareszcie chociaz raz zgodzic..
Ja tez pije kawe jeszcze od czasow studenckich.....a to jest... ho, ho, ho i
jeszcze troche lat i wrzodow sie nie nabawilem.
..Ale byc moze moje dieta tez miala na to jakis tam wplyw oraz moj stan
psychiczny tzn. mysle, ze nerwusy ktorych czesto krew zalewa, a nie potrafia
tego odreagowac w sposob wlasciwy moga miec wieksze sklonnosci do nabawienia
sie wrzodow....
Dlatego przypuszczam, ze dobrze jest jednak do zycia podchodzic na luzie
i z humorem...a wrzodow sie czlowiek nie nabawi np.od picia silnej kawy.

--------
Jeff
Filip KK
2006-04-28 02:37:28 UTC
Post by Jeff
Ja tez pije kawe jeszcze od czasow studenckich.....
Tylko nie popelniaj tego samego bledu co jerzy.mierzynski i nie pij
jacobs zielonej! Ona jest palona szkodliwie, bo do palenia dodaja pewien
konserwant, zeby potem ladnie pachniala. Ten konserwant pod wplywem
temp. sie rozklada... Wiec.. hmm.. Po zaparzeniu dziala na barwnik
odpowiedni w hepatocytach. Dlatego ja polecam np. sati cafe.
A jacobs odstawiamy na bok.
j***@neostrada.pl
2006-04-28 06:21:31 UTC
Post by Jeff
[...]
Uważam Filipie, że przyprawidłowej diecie, wybieranie bardziej lub mniej
szkodliwej kawy czy czystej wody jest dzieleniem wlosa na czworo...:)))
Pozdrawiam Jurek M.
Jeff
2006-04-28 11:49:47 UTC
Post by Filip KK
Post by Jeff
[...]
Czy ta Jacobs zielona, to to samo co Kawe Jacobs (Krunung) Krolewski aromat ?
Czy mozesz napisac cos wiecej na temat tego konserwantu i sklad pochodzi ta
informacja?

-------
Pozdrawiam Jeff
Ania
2006-04-29 16:15:27 UTC
Post by Jeff
Post by Filip KK
Post by Jeff
[...]
Witam :)
Wiem, ze od picia kawy nie koniecznie trzeba dostac wrzodow zoładka...ale mi
bardziej chodzilo o picie samej kawy...tylko i wylacznie kawy....nic po za
tym...:P
Jeff
2006-04-29 17:17:33 UTC
Post by Ania
Post by Jeff
Post by Filip KK
Post by Jeff
[...]
Dzien dobry

No to chyba jest Pani zadowolona z zyczliwuch i merytorycznych informacji
ktore tutaj uzyskala?

Jesli ma pani jakies zastrzezenia odnosnie podjecia w tym watku tematu
wrzodow zoladka, to prosze je kierowac nie do mnie, tylko do osoby ktora
ten temat tu rozpoczela....no chyba, ze pani pojawienie sie na tej grupie
pod wieloma wcieleniami, mialo inny powod...P

-----
Jeff
Jeff
2006-04-29 17:37:49 UTC
Post by Ania
[...]
Anorektyczka Pani zapewne nie jest?...P

Re: anoreksja
Autor: Marcin 'Cooler' Kuliński marcin-***@poczta.gazeta.blah
Data: 27-04-2006, 10:51:57
+ pokaż cały nagłówek
Post by Ania
anoreksja jest problemem mlodych dziewczyn/przeciez kochanego ciala nigdy za
duzo pulchne dziewczyny czasami sa sympatyczniejsze od chudych i nadetych foczek
Nudzi Wam sie na zajeciach, Niko, Malwino, Ewelino, Lidko, Kamilo i
Aniu? Nie jest wielka tajemnica, ze uzywacie w tej chwili lacza
Pomorskiej Akademii Pedagogicznej w Slupsku.
:)))0
ANIA
Data: 27-04-2006, 10:51:57
+ pokaż cały nagłówek
Post by Ania
[...]
Witam
Nie ukrywam ze to akurat wlasnie pisalam na zajeciach:P ale wlasnie takie
mialysmy zadanie na zajeciach...mialysmy zapoznac sie z "niusami" i
odpowiedziec na jakies niusy...ale nic co tu nie pisalysmy nie bylo przeciez
dla zartu :) sorki jesli ktos poczuls ie urazony albo cosik :(
darnok
2006-04-30 18:45:57 UTC
Post by ANIA
[...]
Trzeba sobie bylo cosik popisac na pl.test a nie smiecic na zwyklych
grupach.
darnok
a***@onet.eu
2006-04-30 19:05:52 UTC
Post by darnok
Post by ANIA
[...]
napisalabym gdybym mogla...ale jakos nie bardzo moglam bo koles chodzil i
sprawdzal gdzie i co pisalysmy a mialysmy wlasnie pisac na niusach...sama z
siebie o tej kawie bym nie pisala niee.....no..to tyle..
darnok
2006-04-30 20:10:45 UTC
Post by a***@onet.eu
Post by darnok
[...]
Nie znam koloru twoich wlosow ale wyjasnie...
pl.test - to jest wlasnie grupa dyskusyjna na newsach na ktorej mozna sobie
pisac do woli, co sie chce, spamowac, pisac nie na temat itd.
Ale i tak masz plus za nie toppostowanie - wycinaj jeszcze tylko zbedne
cytaty i bedzie miodzio :)
darnok
ania
2006-05-07 20:27:29 UTC
Post by darnok
Post by a***@onet.eu
Post by darnok
[...]
tak na marginesie to jestem szatynka :P ale i szatynmki na wszystkim znac
sie nie musza co niee? no ale dzieki na info:) zawsze juz cos wiecej bede
wiedziala o tych calych grupach dyskusyjnych :)
Marcin 'Cooler' Kuliński
2006-05-07 21:06:32 UTC
Post by darnok
tak na marginesie to jestem szatynka :P ale i szatynmki na wszystkim znac
sie nie musza co niee? no ale dzieki na info:) zawsze juz cos wiecej bede
wiedziala o tych calych grupach dyskusyjnych :)
Z lekka porazajace jest to, ze "koles", ktory kazal Wam wyslac cos na
grupe dyskusyjna w ramach zajec, sam mial o newsach bladofiolkowe
pojecie. Jesli masz zamiar goscic tu dluzej, to radze zapoznac sie z
podstawowymi zasadami pisania na grupy (cytowanie, wycinanie zbednych
tresci, takich jak cudze sygnaturki, pozostawianie tzw. wrotek itp. -
szukaj pod haslem "netykieta"). Zasady dobrego wychowania podpowiadaja
ponadto, by - wchodzac gdzies po raz pierwszy - napisac pare slow o
sobie oraz podpisywac sie prawdziwym imieniem i nazwiskiem.
ania
2006-05-07 20:34:11 UTC
Post by darnok
Post by a***@onet.eu
Post by darnok
[...]
a moge jeszcze wiedziec co to znaczy ze ktos trolluje?:> czy to tez banalne
pytanie:>
Marcin 'Cooler' Kuliński
2006-05-07 21:08:21 UTC
Bylo zaczac zajecia od www.google.com, a nie od newsow. Mozesz to
przekazac swojemu nauczycielowi.
darnok
2006-05-07 21:50:46 UTC
Post by darnok
a moge jeszcze wiedziec co to znaczy ze ktos trolluje?:> czy to tez
banalne pytanie:>
Odpowiem ci linkiem, bo Cooler pisze cos o zasadch dobrego zachowania, ale
jak widac w zyciu nie stosuje :-)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling

PS. ja tez nie lubie trolli i lamerow, ale stosuje raczej zasade pouczyc,
acz nie odstraszyc.
darnok
slawek
2006-05-08 06:14:49 UTC
Post by darnok
Odpowiem ci linkiem, bo Cooler pisze cos o zasadch dobrego zachowania, ale
jak widac w zyciu nie stosuje :-)
Swięte słowa ;) mam całą kolekcję jego dobrego wychowania w sygnaturkach ;)
--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i nie wnikam w to, czy masz tak od
urodzenia, od picia chlorowanej wody, upadku glowka na schodek w
'Cooler' Kuliński
Marcin 'Cooler' Kuliński
2006-05-08 06:35:24 UTC
Post by darnok
Odpowiem ci linkiem, bo Cooler pisze cos o zasadch dobrego zachowania, ale
jak widac w zyciu nie stosuje :-)
Stosujac analogie (trudne slowo): Ty dales kolezance rybe, ja wedke, a
obaj podalismy jej linka. Natomiast o tym, co w zyciu stosuje, a czego
nie, moglbys sie laskawie nie wypowiadac, bo mnie po prostu nie znasz.
slawek
2006-05-08 07:02:24 UTC
Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <marcin-***@poczta.gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e3mop5$jgk$***@inews.gazeta.pl...
Post by Marcin 'Cooler' Kuliński
nie, moglbys sie laskawie nie wypowiadac, bo mnie po prostu nie znasz.
Ależ Marcinie ;) każy napisany przez ciebie post przybliża nam twój obraz.
--
"Problem ze Slawkiem jest tej natury, ze z powodu nie zdiagnozowanej
(jeszcze) dysfunkcji mozgu potrafi on zacytowac jedynie poczatek, koniec lub
srodek zdania." Marcin 'Cooler' Kuliński
Ania
2006-05-08 15:23:15 UTC
[...]
ehhss..dobra dzieki za wszystkie informacje:) ale wiecie jak to jest....na
zajeciach musisz zrobic to Ci koles kaze bez wnikania w szczegóły bo poprostu
nie ma na to czasu:( koles chcial pokazac ze cfaniak jest i dał na wlasnie
takie zadanie do zrobienia i szybko musialam mu pokazac jaka to ja zdolna
jestem i jak szybko umiem wladnie wszystko zrobic:D
sorki :(
slawek
2006-05-08 18:58:26 UTC
[...]
I fajnie ;) mamy tu co prawda jednego takiego pieniacza akademickiego ;P
więc się nie przejmuj ;)
--
"A jezeli naprawde uwazasz, ze porownanie rzezi ludzi do rzezi zwierzat
deprecjonuje w jakikolwiek sposob te pierwsza, to jestes jeszcze wiekszym
Marcin 'Cooler' Kuliński
Ania
2006-05-08 19:50:49 UTC
Post by Ania
[...]
ale mimo wszystko fajnie sie klika :)
Pozdrawiam Ania P :-)
slawek
2006-05-08 20:05:11 UTC
Post by Ania
Post by Ania
ale mimo wszystko fajnie sie klika :)
Pozdrawiam Ania P :-)
No to poklikaj my ;)

Slawek
a***@onet.eu
2006-05-08 20:07:00 UTC
Post by Ania
Post by Ania
ale mimo wszystko fajnie sie klika :)
Pozdrawiam Ania P :-)
No to poklikaj    my ;)
Slawek
Teraz to juz nie ma o czym bo nie ma sie kto do mnie op cokolwiek przyczepic:(
darnok
2006-05-08 23:49:39 UTC
Post by a***@onet.eu
Teraz to juz nie ma o czym bo nie ma sie kto do mnie op cokolwiek przyczepic:(
no wiesz... jeszcze wycinanie sygnaturek kuleje :-)
nad cytowaniem mozna by tez popracowac, co by nie bylo tego az tak duzo ;-)
darnok
ania
2006-05-09 15:02:09 UTC
Post by darnok
Post by a***@onet.eu
[...]
a moze jakies wskazoweczki??
Ania :)
darnok
2006-05-09 15:56:41 UTC
Post by darnok
Post by darnok
no wiesz... jeszcze wycinanie sygnaturek kuleje :-)
nad cytowaniem mozna by tez popracowac, co by nie bylo tego az tak duzo ;-)
a moze jakies wskazoweczki??
cos takiego co jest po "-- " i zwykle do 4 linijek poniezej wycianamy (albo
recznie, albo dobry program do czytania/pisania postow robi to za ciebie) -
to tzw sygnaturka.
Post by darnok
Post by darnok
--
darnok
Jesli jakis cytat na gorze nie jest potrzebny to go usuwamy. Po co generowac

To:" In news:***@newsgate.onet.pl, *ania* wrote:" sie
nazywa wrotka. I tez jak sa jakies zbedne to usuwamy lub chociaz skracamy.
Ale zawsze przynajmniej ta komu odpowiadasz powinna zostac (czyli ja
zostawiam twoja) na gorze
darnok
Krystyna*Opty*
2006-05-09 16:55:39 UTC
Post by ania
Post by darnok
Post by a***@onet.eu
[...]
Najważniejsze zasady jak pisać znajdziesz tu:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm :)

Krystyna
Ania
2006-05-09 17:08:12 UTC
Post by ania
)
Post by ania
Post by darnok
--
darnok
a moze jakies wskazoweczki??
http://klub.chip.pl/wincat2/news/estetykieta.htm  :)
Krystyna
nie wydaje sie to takie trudne chyba...troche poczytam i juz nie bede taka
zla na jaka wygladam:P
Ania
Bombel Bombel
2020-09-15 09:32:39 UTC
Witajcie,
odświeżę trochę temat bo chyba w tej kwestii wiele się pozmieniało. Ostatnio znalazłem ciekawy suplement diety na odchudzanie w postaci cappuccino. Poczytałem trochę o nim tutaj https://byc-zdrowym.pl/cappuccino-mct-kawa-na-odchudzanie-cena-sklad-i-opinie/ i wydaje mi się, że jest to coś stworzonego dla mnie. Kawę uwielbiam, a cappuccino jeszcze bardziej. Dzięki takiej formie mogę wspomagać odchudzanie bez większego wysiłku. Czy sądzicie, że taki specyfik może być skuteczny w walce o szczuplejszą sylwetkę? Czy to raczej ściema?
j***@neostrada.pl
2006-04-27 08:51:01 UTC
Post by a***@onet.eu
Post by a
[...]
Jeżeli ktoś ma wrzody, a po wypiciu kawy ma silne bole żołądka, to znacz, że
kawa szkodzi mu na wrzody i nie powinien jej pić. Innemu wrzodowcowi kawa
może nie szkodzić na wrzody. Ale nigdy kawa nie jest prezyczyną wrzodów.
Może się przyczyniać do wrzodów jako jeden z wielu czynników pośrednich, a
nie bezpośrednich.
Pozdrawiam Jurek
kasia
2006-04-27 11:16:08 UTC
Myślę, że kawa pomoze schudnąć tylko wtedy, gdy nie bedzie z dodatkiem cukru i
smietanki,albo mleka bo wtedy raczej przytyjemy :-(
TomeQ
2006-04-27 22:53:40 UTC
No dobrze tyle już wiemy o kawach, a jak sie ma do tego kawa zbożowa ?
(inka, anatol, lub może jest jakaś inna ?)
Qki

U?ytkownik "kasia" <***@onet.eu> napisa? w wiadomo?ci news:***@newsgate.onet.pl...

a***@onet.eu
2006-04-29 16:20:23 UTC
Post by Ania
Witam :)
kawy zbożowe chyba nie sprawiaja tyle problemow co zwykle kawy... a tak na
marginesie to sama juz nei wiem czy tyje sie po nich w tez nie:-(